Med smart e-signering kan du skicka, signera och spåra dina avtal digitalt
Workflow erbjuder smart e-signering för era dokument genom Simplesign. Verktyget tillåter er att skapa egna, återanvändbara, avtalsmallar genom drag-and-drop och dela dem inom hela företaget. Det möjliggör för era kunder att e-signera era dokument från vilken enhet som helst. Och ni kan stänga affärer snabbare genom spårning i realtid av varje dokumentinteraktion.
E-signering och avtalshantering som passar hela företaget
HR-avdelningen
Skicka anställningsavtal elektroniskt och få dem signerade snabbare och säkrare.
Säljteamet
Vinn affären 9x snabbare med digitala offerter. Spar dyrbar säljtid med smarta mallar.
Inköpsavdelningen
Förhandla med dina leverantörer elektroniskt och håll koll på viktiga datum med avtalsbevakning.
API & Integration
Bygg in smarta mallar och e-signaturer i dina befintliga system. Upptäck Simplesigns utvecklarvänliga API.
Butiksavtal
Sluta printa avtal i butik. Koppla in SimpleSign POS i ditt ERP system och låt kunder signera på en surfplatta.
Legal
Hantera klausuler och avtalsmallar direkt i SimpleSign. Dela avtalsmallar inom hela företaget.
Skapa avtalsmallar som kan återanvändas
Med Simple Sign kan ni spara tid genom att återanvända alla mallar igen och igen och ingen.
E-signering som fungerar oavsett enhet
Oavsett vilken enhet din kund använder kan de signera dina dokument smidigt, utan tidskrävande registrering.
Håll koll på dina kunder
Genom att spåra dina dokumentinteraktioner får du förståelse för när och hur dina kunder interagerar med dina dokument. Stäng affärer snabbare genom att hålla koll på dina kunders aktiviteter.
Bygg era egna avtalsmallar
Med drag and drop bygger ni enkelt era egna avtalsmallar som ni kan dela med andra i verksamheten.
obligatoriska fält & bilagor
Skapa obligatoriska fält för mottagarna att fylla i och låt dem ladda upp bilagor innan de e-signerar. Verktyget exporterar all data från avtalen till övriga system för att du ska slippa manuell datainmatning i efterhand.
Flera signaturer i samma dokument
Genom att skapa fördefinierade signeringsordningar kan du samla underskrifter från flera parter inom samma dokument.
sökbara avtal på en & samma plats
Med alla avtal på en och samma plats kan du lätt söka, hitta och dela dokument och avtal inom verksamheten. Genom att aktivera påminnelser för viktiga avtal får ni bättre koll på er avtalshantering.
färdiga integrationer
Simple Sign kan integreras med era befintliga CRM, HCM och rekryteringssystem för att förenkla arbetsflöden och slippa dubbel inmatning av data.